Végre a Debreceni Ítélőtábla kimondta, hogy az elsőfokú ítélet megalapozatlan volt, ezért hatályon kívül helyezte, és megszüntette az előzetes letartóztatásomat. A bíróságon levették rólam a bilincset és onnan szabadon távozhattam. Kicsit fura volt hogy az ügyészség fellebezett a szabadlábra helyezés ellen mikor az előzetes letartóztatás oka megszünt. Indokolni nem indokoltak, de valószínűleg ők ok nélkül is benn tartanák az embereket.  Sajnos az ügy még ezzel nincs lezárva hisz megismételt elsőfokú eljárás lesz a korábbival azonos váddal. Ennek a kezdete szeptemberre várható.

Mindenkinek nagyon köszönöm a támogatást, aki kiállt mellettem, segített, és azoknak is hálás vagyok, akik magukban szorítottak értem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ballairma.blog.hu/api/trackback/id/tr312839775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Miklós 2011.04.30. 19:42:53

Örülök,hogy jól mennek a dolgok! Minden jót Sándor!

B.Miklós 2011.08.11. 16:04:52

Itt már nem szól hozzá senki? Vagy már vége mindennek??

B.Miklós 2011.09.29. 16:33:09

Nagy figyelemmel követem a további eseményeket! Kívánom a legjobbakat!!

Xlendon 2012.01.24. 23:21:04

És várjuk az újabb bejegyzéseket!

kishobbit 2012.07.30. 11:53:51

Megdöbbenéssel követtem az eseményeket, és nagyon várom a további fejleményeket! Igazságot, háborítatlan életet és vaskos kártérítést kívánok!
Román Ági

Alf (törölt) 2012.08.27. 08:46:19

Részvétem, és sok erőt kívánok.

Szégyellem magam a társadalom nevében aki ilyen ügyészeket képes kitermelni.

Talán változtatni kellene a jogi képzésen és a felvételi szűrőkön, mert ma magyarországon senkinek nem lehet bizodalma az igazságszolgáltatásban.

GV 2013.09.18. 19:35:29

Gratulálok Sanyi!

Sok erőt kívánok és minden jót! Respect.
süti beállítások módosítása