13. tárgyalási nap (2009.8.31.)

 2009.08.31. 19:38

A tárgyalási nap nagy fordulatot nem hozott, de azért volt néhány érdekes momentum.

civishir.hu

Szabad Föld

A nap legjobb pillanata az volt, amikor az ügyésznő (egyébként rendkívül helyesen) azt mondta, hogy „csúsztatásokat tartalmaz a vád".

A mai érdekes események:

"Erzsi néni" megboldogult nagyapam volt barátnője, aki nagyon nagy haragban volt édesanyámmal elmondta, hogy anyuval nem volt komoly konfliktusa. Ezt 6-7 tanú cáfolta. Miután többször ellentmondásba keveredett sajat magával is, inkább csak szépíteni probálta a viszonyukat. Elmondta azt is, hogy: "mennyire áldott jó gyerek ez a Sanyika és elképzelhetetlen amivel vádolják". Ez utóbbi dolog teljesen helytálló.

Keresztapám volt a következő tanú, (édesanyám, Balla Irma testvére) akivel volt egy szóváltásunk édesanyám halála előtt nem sokkal, ahol én voltam, aki igyekezett elkerülni a konfliktust. A keresztapám egyébként szintén adott rólam egy jellemzést, ami szerint szerény, visszahúzódó, kevés szavú, nyugodt ember vagyok, aki nem kezdeményez vitát. Természetesen ő is, mint mindenki, aki ismer, szintén képtelenségnek tartja az ellenem felhozott vádat.

Ezután szakértői vélemények következtek:

Az ujjlenyomatszakértői véleményből kiderült, hogy a bűncselekmény helyszínén mindössze egy használató ujjlenyomatot talált a rendőrség. Ez a nyom a bögrémről származik, ami az asztalomon volt, és mivel én ittam belőle teát, így az lett volna furcsa ha nincs rajta az ujjlenyomatom. Más használható nyomot nem rögzített a nyomozó hatóság. Szerintem jól mutatja a nyomozás "alaposságát", hogy édesanyamnak egy ujjlenyomatát sem találták meg a helyszínelők a saját lakásában.

A másik szakértői vélemény azt monta ki, hogy éjszaka mikor hazaértem és telefonáltam volna édesanyámnak, a mobiltelefonja már több kilométerre eltávozott oda, ahol később elásva megtalálták. Fontos momentum még, hogy a telefon a szakvélemény szerint még 23 óra előtt eltávozott otthonról, miközben én éppen Bagamérban tartózkodtam 6 tanú jelenlétében. Érdemes még megjegyezni, hogy mind a 22:53-kor mind 0:46-kor olyan körzetben tartózkodott anyu telefonja, amit érint D. Lajos (a korábban az ügyben beismerő vallomást tett segédmunkás) hazatérési útvonala.

A bíróság lefoglalta a feszítővasat, ami felmerült, mint az elkövetés lehetséges eszköze, de elutasította azt a kérésünket, hogy DNS vizsgálatnak vessék alá.

További lépéseket teszünk az igazság kiderítésére!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ballairma.blog.hu/api/trackback/id/tr521351443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ash 2009.09.01. 19:24:36

Kijavítottam. A második link végéhez még annyit fűznék hozzá hogy ha nem vagyok higgadt és összevérezem magam akkor most azt is ellenem használnák a tárgyaláson.
süti beállítások módosítása