A Balla Irma ügy mai tárgyalásán a börtönből önként jelentkező tanúkat hallgatta meg a bíróság. Mint kiderült mindenki a vádalku reményében jelentkeztett hogy enyhítsék a büntetését. A négy jelentkező közül kettő visszakozott és azt mondta hogy nem tud semmiről míg a maradék kettő közül az egyik a gyilkosságot beismerő tanú ellen vallott de ütközött a másik tanú vallomásával mig a másik velem kapcsolatban vélt valamit tudni de felételezése egy 1 perces találkozason alapult amikor is állitólag nem mondtam neki semmit arra hogy megöltem e az édesanyámat (egyébként mondtam hogy nem ahogy sajnos mar számtalanszor el kellett ezt mondanom). A betörőre valló embertől egyébként már én is hallottam az előzetes letartóztatásom alatt azt, hogy tudja, hogy én nem lehetek mert tudják ki tette. Igazából ezeknek az emberek a vallomása az érdekeltség miatt nem volt hiteles.

A bejegyzés trackback címe:

https://ballairma.blog.hu/api/trackback/id/tr681962567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása